برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
خطا!! لطفا دوباره تلاش نمایید.
Loading...
در حال حاضر این پروژه شروع نشده است. اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در زمان شروع پیش فروش پروژه برای ارائه مشاوره و یا هماهنگی بازدید از پروژه در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

پروژه ی مجیدیه

رزومه سازنده و مالک

شرکت بیدار سازه تالی  به عنوان مالک و شرکت سازه استحکام تالی به عنوان مجری پروژه برج باغ تالی با دارا  بودن کوله باری از تجربه، دانش و جسارت بدون هیچ ادعایی، پس از بررسی بسیار پیرامون روند‌ رو‌به رشد در بازار مسکن تهران تصمیم به ساخت پروژه‌ای فاخر و مانا، به عنوان اولین مجتمع مسکونی با واحد‌‌های کوچک متراژ به همراه خدمات بی نظیر هتلینگ در کشور گرفته است.گروه تالی با پشتوانه‌ای از مدیران و کارشناسان متخصص در کنار مشاورانی خبره با کارنامه‌ای درخشان توانسته به دست کارکنان متعهد، نامی جاودان از خود بر جای گذارد.

حال به بررسی برگ زرینی از کارنامه درخشان و عملکرد بی نظیر گروه تالی در صنعت ساختمان خواهیم پرداخت.

تالی بلوار معلم

این پروژه در بلوار معلم، منطقه هجده در جنوب غربی شهر تهران، مجاورت بزرگراه آیت اله سعیدی، روبروی بازار مبل شماره سه یافت آباد قرار دارد. همچنین از لحاظ دسترسی نزدیک به فرودگاه مهرآباد و در مسیر بزرگراه فرودگاه امام خمینی میباشد.

برج باغ تالى بلوار معلم در  زمینى به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع با زیربناى حدود ۳۷۰۰۰ مترمربع به صورت دو بلوك در ۱۱ طبقه شامل ۸ طبقه مسکونى، عدد طبقه همکف و ۲ طبقه زیرزمین طراحى گردیده است.

ساختمان لوکس تالی

ساختمان لوکس و هوشمند تالی، واقع در بهترین محله شهر ری از نظر دسترسی و بیشترین فضای سبز با موقعیت استثنائی، بی نظیر ترین پروژه در  در منطقه است.از دلایل درخشش این پروژه می‌توان به نمایی بی‌نظیر همچون یک جواهر، به علاوه نقشه‌ای بی نقص و طراحی ناب توسط توسط شرکت تاج آرک، درکنار نظارت و مهندسی دقیق از شرکت شریف سازه، ( که تمام طراحان آن ، فارغ التحصیلان دکتری و اساتید دانشگاه صنعتی شریف می‌باشند) اجرای پروژه منطبق با تمام آیین نامه‌ها و استفاده از متریال درجه یک می‌باشد که باعث به وجود آمدن راحتی و اطمینان در سکونت برای این مجموعه گردیده است. 

ساختمان مسکونی لوکس تالی در زمینی به مساحت ۲۱۶۰ متر مربع و با زیر بنای۱۶۵۰۰ متر مربع در ۱۰ طبقه شامل 6 استخر، سونا،جکوزی، سالن ورزش، تالار پذیرایی مجلل، کافی شاپ اختصاصی، سیستم برق هوشمند bms ، روف گاردن (باغ بام)، جاده سلامت در پشت بام، ۹ لاین آسانسور، تاسیسات اختصاصی برق، (ژنراتور)، سیستم داکت اسپلیت، کارواش، مهد قرآن، اتاق بازی کودک، منبع ذخیره آب  و … به منظور اثبات شعار (شما لایق بهترین‌ها هستید) همچون جواهری ناب در منطقه بنا نهاده شده است.

این مجموعه شکوهمند که بصورت ۶ ساختمان مجزا طراحی شده، و به دو صورت تک واحدی و دو واحدی می‌باشد که برای تمام سلایق و نیاز‌ها مناسب است.نقطه عطف و برگ برنده این طراحی عدم وجود پاسیو بوده که با یک نگرش فوق‌العاده در شکل طراحی، تمام واحد‌ها از نعمت خدادادی تابش نور خورشید بهره‌مند می‌شوند.

طراحی بسیار مجلل و چشمگیر در لابی هر کدام از ساختمان‌ها و تعبیه یک لاین آسانسور مجزا برای هر یک از بخش‌های دو واحدی و تک واحدی سبب آسودگی ساکنین در رفت و آمد‌ها نیز شده است. تمامی واحد‌ها سه خوابه بوده و مساحت های ۱۶۵ متر مربع و ۱۴۵ متر مربع به صورت تک واحدی و ۱۲۰ ، ۱۲۳ ، ۱۲۷ و ۱۳۵ متری به صورت دو  واحدی در هر طبقه می‌باشد.

از دیگر دلایل دل‌فریب بودن این لابی بسیار مجلل و با‌شکوه آن است که با متراژی حدود ۲۸۰  متر به صورت مبله بوده که با داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته باعث ایجاد فضایی امن و آرام برای ساکنین محترم گردیده‌است.

برای ارج نهادن به شخصیت و رفاه ساکنین، این مجموعه دارای یک تالار بسیار لوکس و زیبا به متراژ ۱۶۰ متر  برای شریک بودن در لحظات خوش شما نیز می‌باشد. از دیگر خصوصیات این تالار شکوهمند می‌توان به مجزا بودن این تالار اشاره نمود.

برای اثبات ادعایی نبودن شعار(شما لایق بهترین‌ها هستید) این مجموعه دارای یک سالن ورزشی، استخر و سونا و جکوزی می‌باشد که برای به ارمغان آوردن رفاه برای ساکنین تدارک دیده شده است که متراژی حدود ۲۰۰ متر دارد.

پروژه تجمیع 28 پلاک

با توجه به عرف بافت در منطقه ۱۶ تهران، ساختمان‌های ولیعصر، قائم و المهدی ۲ به مانند یک مروارید ناب در این محدوده زبان زد خاص و عام هستند.

این پروژه که در خیابان مختاری کوچه عدالت قرار دارد با متراژی برابر با ۵۸۹۵ متر و در زمینی به مساحت ۱۲۶۰در ۷۱ واحد مجزا با نمایی بسیار زیبا و ناب در این منطقه می‌درخشد.