برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.
خطا!! لطفا دوباره تلاش نمایید.
Loading...
در حال حاضر این پروژه شروع نشده است. اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در زمان شروع پیش فروش پروژه برای ارائه مشاوره و یا هماهنگی بازدید از پروژه در اولین فرصت با شما تماس بگیرند

مشاهده اطلاعات و قیمت واحد ها

مشاهده اطلاعات و قیمت واحد ها

ویژگی های تالی پارک

ﻧﯿﺎز ﺑﻪ مسکن و امنیت و آرامش از ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﺿﺮوری و دیرینه انسان در ﺗﻤﺎم دوران ﻫﺎ ﺑﻪ شمار می آید. کشور ﻣﺎ ﺑﻪ علت بالا بودن ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺟﻮان و اﻧﺒﻮه ﺗﻘﺎﺿﺎی اﻧﺒﺎﺷﺘﻪ از ﺳﺎﻟﻬﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻫﻤﻮاره ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺴﮑﻦ روﺑﺮو اﺳﺖ. اﯾﻦ در ﺣﺎﻟﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ کماکان اﮐﺜﺮ ﺳــﺎﺧﺖ و ﺳــﺎز ﻫﺎ در ایران ﺑﻪ روش ﻫﺎی ﺳــﻨﺘﯽ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ شود. روش ﻫﺎی ﺳــﻨﺘﯽ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺳﺮﻋﺖ و ﮐﯿﻔﯿﺖ کمی که نسبت به نیاز مصرف کننده دارند ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی ﻧﯿﺎز ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. از ﻃﺮف دﯾﮕﺮ، ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﺟﺰو ﮐﺸﻮرﻫﺎی زلزله ﺧﯿﺰ در دنیا محسوب شده و امنیت در ساخت حرف اول را در این صنعت خواهد زد. گروه تالی با در نظر گرفتن نیاز جامعه و تعهد به ساخت ساختمانهای باکیفیت و امن در کنار خدمات و امکانات رفاهی بالا پروژه های تالی پارک را ساخته و تحولی نوین را در صنعت ساختمان بوجود آورده اند.

بیشتر بدانید
  • طراحی به صورت برج باغ به همراه حیاط بزرگ و محوطه سازی

    تالی پارک مجیدیه در زمینی به مساحت ۸۸۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۰۰۰۰ متر مربع به صورت سه بلوک ۷ طبقه شامل ۵ طبقه مسکونی ،‌یک طبقه همکف مشتمل بر بخش های خدماتی و رفاهی و یک طبقه پارکینگ طراحی شده و دارای بیش از ۳۲۰۰ متر مربع حیاط محوطه سازی شده و لابی شیک در طبقه همکف میباشد.

  • استخر،‌سونا و جکوزی

    ۲۵۰ متر مربع فضای اختصاصی برای استخر، سونا، جکوزی، حوضچه اب سرد و اتاق ماساژ با پیشرفته ترین امکانات و طراحی مدرن و منحصر به فرد در طبقه همکف.

  • سالن ورزشی، فضای کار اشتراکی، آرایشگاه

    ۲۳۰ متر فضای اختصاصی باشگاه ورزشی. دو فضای اختصاصی مجزا به متراژ ۴۵ متر مربع برای آرایشگاه زنانه و مردانه و ۴۵ متر مربع فضای اداری و کار اشتراکی برای استفاده ساکنان مجتمع به عنوان اتاق جلسات کاری و یا دفتر کار مجهز به اینترنت ، فکس ، چاپگر و سایر امکانات اداری مورد نیاز.

  • خدمات هتلینگ و مهد کودک

    خدمات هتلینگ شامل نظافت روزانه و یا هفتگی واحد ها ، خدمات شستشوی البسه و خشک شویی و ... در فضای اختصاصی آن به مساحت ۲۲۰ متر مربع و همچنین امکان نگهداری از کودکان در مهد کودک اختصاصی مجتمع به مساحت ۷۰ متر مربع

  • تالار چند منظوره(رستوران و کافی شاپ و ... )

    رستوران و کافی شاپ اختصاصی مجتمع با بیش از ۴۲۰ متر مربع فضا با امکان برگزاری جشن ها و میهمانی ها ، سرو أنواع غذای ایرانی و فرنگی و فست فود در فضای اختصاصی و یا تحویل درب واحد ها و محیطی مناسب برای برگزاری جلسات کاری و یا دوستانه و استفاده از منوی متنوع کافی شاپ .

  • انباری ، پارکینگ ،‌کارواش و خدمات خودرویی

    تمامی واحدهای مجتمع دارای پارکینگ بوده و در صورت نیاز و درخواست قابلیت تخصیص انباری نیز برای واحدها وجود دارد. همچنین برای رفاه حال ساکنین کارواش مجهز در پارکینگ طراحی شده و دغدغه شما از بابت نظافت خودرو و خدمات مرتبط با آن مرتفع خواهد شد.

  • سایر امکانات و مشخصات

    تالی پارک مجیدیه دارای امکاناتی نظیر نگهبانی و لابی من ۲۴ ساعته ، سیستم حفاظتی و دوربین های مدار بسته امنیتی ،‌سیستم هوشمند سازی منازل (BMS) ، جاده سلامت ، ‌۱۲ لاین آسانسور که ۶ لاین آن قابلیت باربری هم دارند ، سیستم برق اضطراری، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی چیلر. همچنین برای آرامش خاطر ساکنین مدیریت مجتمع پس از اتمام و تحویل واحد ها بر عهده شرکت سازنده (گروه تالی) خواهد بود

نظرات مشتریان درباره پروژه تالی پارک

اخبار پروژه تالی پارک